Trappevask København? Vi hyrede professionelle til det

Har du, ligesom vi i vores ejendom havde, brug for hjælp til trappevask København? Vi er en andelsforening med ejendom beliggende på Amager, og vi skulle ligesom indbyrdes finde ud af hvordan vi ville ordne de forskellige opgaver i bygningen.
Sådan ordnede vi trappevask København
Hvis du selv er del af en andels- eller ejerforening, så kender du nok til at der er ting man skal blive enige om i ejendommen. En af de ting vi skulle finde en løsning på var trappevask København. Vores ejendom er jo beliggende i København, og vi havde brug for en ordning i forhold til at få vasket trapperne i vores opgange.
Vi talte om de forskellige løsninger i andelsforeningen. Enten skulle hver lejlighed ligesom tage deres tørn, sådan at vi på skift fik vasket trapperne og ordnet småting i opgangen. Eller også skulle vi hyre et professionelt firma til at gøre det for. Eftersom en trappeopgang hurtigt bliver beskidt, med alle de sko der går på den i løbet af en dag, vidste vi at trappevask København skulle foregå ofte.
En god investering
Som I måske har regnet ud, så endte vi med at hyre et rengørings firma til opgaven. Det med at få så mange beboere om at være enige om at tage en rengørings tjans kan være svært, og hvis en lejlighed ikke overholder deres rengørings dag, så kan det være svært hvordan det så skal gribes an. Hovedsagen er at vi kom frem til at folk har for travlt til at prioritere trapperengøring ind i deres hverdag, og flertallet ville altså hellere smide nogle penge efter det, og så brug deres tid på andre ting.
Det er jo selvfølgelig så individuelt fra beboer til beboer eller fra forening til forening. Her kom vi bare frem til at det at hyre et firma, ville være den mest holdbare løsning i længden. Vi har fundet firmaet, derfor prisen, og er på den måde kommet frem til hvad vi hver især skal betale. Foreløbigt virker det til at pengene er godt givet ud. Vi har i hvert fald været ovenud tilfredse med den trappevask København som Rengørings agenterne har foretaget i den måned vi har haft dem til at komme.
Faktisk så tilfredse at vi nu også har lavet en aftale med firmaet om at de kommer og renser affaldskakter. Det er nemlig lidt en vicevært opgave, og vi har ikke en decideret vicevært i vores ejendom. Det er lidt sådan en forening hvor vi klarer mange af tingene selv. Vi har f.eks. et par dage i løbet af året hvor vi alle mødes og ordner ting på ejendommen, men med nogle opgaver er det bare rart at kunne hyre et firma til det, specielt til trappevask København, som skal foregå ofte.